środa, 15 listopada 2017

Ponadczasowe spodnie z wysokim stanem

spodnie damskie leginsy Yups


Mimo wciąż zmieniających się trendów, spodnie z wysokim stanem cały czas znajdują wiele zwolenniczek. Są one bardzo chętnie noszone przez kobiety, które chcą podkreślić swoje kształty i kobiecą figurę. Nie ma więc najmniejszego problemu z tym, aby kupić spodnie o wymarzonym kroju i wykonane z lubionego materiału w dowolnym kolorze.

Spodnie z wysokim stanem podkreślają kobiece atuty


Wysoki stan spodni opina dokładnie biodra, podkreślając w ten sposób ich kształt. Ponadto, spodnie damskie z wysokim stanem optycznie wyszczuplają brzuch i talię, uwydatniają pośladki oraz wydłużają nogi. Spodnie takie mogą nosić zarówno kobiety dojrzałe, jak i młode dziewczęta. Jest to więc niezwykle uniwersalny fason, a asortyment tkanin używanych do ich produkcji jest bardzo szeroki, choć dominują wśród nich jeansowe spodnie z wysokim stanem.


Jak dobrać spodnie damskie z wysokim stanem?

Tego typu spodnie najbardziej pasują kobietom o wydatnie zaznaczonej linii bioder, czyli posiadającym figurę typu klepsydra lub gruszka. Damskie spodnie z wysokim stanem występują w wielu krojach: proste, rurki czy dzwony. Spodnie takie idealnie komponują się z butami na wyższym obcasie, które dodatkowo optycznie wydłużają nogi.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie coś w sobie mają te spodnie, ale chyba to nie jest moda którą ja lubię. Dla mnie zdecydowanie najlepiej pasują ubrania od https://www.marywilska44.com/sklepy/by-o-la-la-2/ i w tym sklepie dostaję zawsze coś co mi się bardzo podoba. W końcu kobieta powinna być za każdym razem bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne spodnie! I teraz szukam jakichś sportowych butów, bo botki nie pasują, a tylko takie mam w szafce. Tutaj https://butymodne.pl/ widziałam kilka ciekawych propozycji i chyba sobie stąd coś wybiorę, tym bardziej że ceny tak niskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysoki stan na każdej sylwetce dobrze wygląda, taka prawda. Czy do dresowe spodnie czy jeansy. Na http://wolkahurt.pl/jeansy/jeansy-damskie.html widziałam mnóstwo modeli, szukałam dla koleżanki dobrej hurtowni i namawiam żeby zamówiła u nich, na pewno kilka par wtedy u niej zakupię. Zwłaszcza, że wszędzie piszą o wysokiej jakości produktów z tej hurtowni.

    OdpowiedzUsuń